
Po užsiėmimų kursų dalyviai dalinosi gerąja patirtimi, pamokose taikomais inovatyviais metodais, organizuotoje tarpkultūrinio pažinimo vakaronėje pristatė savo šalies kultūrinį ir kulinarinį paveldą.
Laisvu laiku susipažinome su labiausiai lankomu Kroatijos regionu – Dalmatija. Grožėjomės Krkos nacionalinio parko įžymybe – karstine upe Krka, kuri įteka į Šibeniko įlanką, ir jos įspūdingais kriokliais, laiveliu plaukėme į Skradino miestelį. Aplankėme Trogirą, stovintį salelėje prie pat kranto, kuris 1997 m. buvo įtrauktas į UNESCO pasaulinio paveldo sąrašą. Plaukėme į Bračo salą. Tai trečia pagal dydį ir aukščiausia Adrijos sala, susidariusi beveik vien iš klinties. Saloje lankėmės akmenkalių mokykloje, kuri įkurta 1909 m. Europoje yra tik trys tokios mokyklos. Joje mokosi 57 studentai, iš jų - 6 merginos. Grožėjomės tituluojamojo „rojaus kampeliu“ ir esančio tarp dešimties gražiausių pasaulio paplūdimių – Auksiniu kyšuliu. Šis unikalus trikampio formos žvirgždėtas pusiasalis keičia savo formą per potvynius.
Na ir žinoma, kasdien gėrėjomės antru pagal dydį miestu ir didžiausiu šalies keleiviniu uostu – Splitu. Klaidžiojome siauromis senamiesčio gatvelėmis, žavėjomės Romos imperatoriaus Diokletiano rūmais, grožėjomės iš varpinės bokšto atsiveriančia panorama. Diokletiano rūmų kompleksas - tai beveik 4 ha plotą užimantys, tvirtovę primenantys pastatai, apjuosti aukšta siena su 16 bokštų ir 4 vartais. Rūmų istoriją stebėjome 3D virtualiojoje aplinkoje.
Savaitę trukę kursai pralėkė labai greitai, tačiau mokymuose įgytos žinios, gebėjimai, atradimai ir išvykose sustabdytos akimirkos ir įspūdžiai yra neįkainojamos vertės. Patobulintos anglų kalbos žinios, nuostabi patirtis, bendravimas ir bendradarbiavimas su kitų šalių mokytojais sužadino norą naujiems projektams su Europos šalių mokyklomis.
Šis projektas finansuojamas Europos Komisijos, „Erasmus+“ programoms skirtomis lėšomis, kurias Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis straipsnis atspindi tik autorių požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.